Awesome friday!


Idag har helt enkelt varit precis en sån dag som ja ha förväntat mig att college sku vara (okej nästan, men jag ahr i alla fall fått otroligt många stereotypier ok förklarade) Hela förmiddagen hade jag International student orientation (ganska blä) , dom ahde till och emd förelsäningar om att akta sej för att om lärarna vill inleda sexuella relationer med eleverna så skall man akta sig. Aj påriktigt?
Idag ahr också varit den officiella inflyttnignsdagen för all Freshmen (första årets studeranden), så det har med andra ord varit ganska crazy around here när ca 4000 elever har flyttat in. Jag har träffat alla andra nya simamrtjejjer, vi bor alla 6 i rummen brevid varandra, jätte härliga typer! Vi var på en sväng via WallMarts , där jag shoppade i princip allt, som jag behövde till mitt rum, så nu är det fint här hos oss också, med en Audrey Hepburn tavla som kronan på verket. Man träffar så otroligt mycket intresanta och jättetrevliga männsikor hela tiden, hoppsan nu märker jag att de amerikanska superlativen redan har smittat av sig på mig. Nåja jag måste berätta mera senare för jag håller på att somna i sittande ställning, jag msåte ju spara lite krafter till imorgon, The big B-day!!! Onödiga 19 ....
Men , måste bara berätta om invigninen för alla oss freshmen! Den höll vid Perry Doig stadium (fotbollsarenan) där skolbandet  bestående av 250 musiker+ chearleaders, maskotar, drillflickor(eller vad det nu heter) uppträdde. Så amerikanskt. Och roligt. Sedan var det ordnade bussturer ut till ett shoppingcenter ca 5mintuer från campus där det var ordnat med massor av gratis mat, gratis produkter, fotograferingar, tävlingar, Dj, SKOJ!
Lite bilder bjuder jag på :)


Kommentarer
line

lägg in bild på ditt rum=)

2011-08-20 @ 09:17:15
erica

I will baby, de sen pyttelitet men börjar va ganska mysigt endå. Lovar rumbilder inom en snar framtid! :D

2011-08-20 @ 14:04:05
hetti

haha här hemma läses din blogg som typ bibeln :D hej skypee? när kan du?

2011-08-21 @ 16:12:28
erica

hahahah bibeln, den va bra ;)

2011-08-22 @ 04:54:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0