sista dagen

imorgon blir det skolstart för min del. Känns som om jag inte har varit i skola på hundra år åtminstone! Kan bli ganska intressant att se imorgon hur man lyckas orientera sig runt till de olika byggnaderna..
Idag ha de vari lite lugnare dag, mest hängt vid våra "doorms" (eller hur man nu skriver det). Så var vi över till Petras alla simmare, hade ett kort möte sen tillbaka till campuset. Alla har lite börjar förbereda sig inför skoolaaa ush då. Och nu på kvällen har vi varit och spelat lite basketboll med ett par killar som spelar bakset för skollaget dom var helt GALET bra.. Så fick jag glada nyhterna att Hetti&Pappa kommer och hälsar på i Oktober, jag måste renn börja planera aktiviteter!!! :) hahaha love


Kommentarer
Anna-Lena

Hårresande historier!

2011-08-22 @ 13:13:42
erica

hahaha roligt ;D

2011-08-22 @ 23:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0