The Big B-DAY

Första amerikanske födelsedagen, började med grattis hälsningar 2 på natten av kära mamma,hetti o line, TACK! :) sedan var det american breakfast som gällde, bagels, peanutbutter, coffee and so on.. Sen har vi haft möten med våra grupper (alltså alla buisnessstuderanden hade ett möte, alla arkitet studernade ett osv.), sedan var det lunch. GUD! Jag kommer att bli fet, tyvärr.... Jag har alltså en måltidsplan som ser ut på följande sätt; med mitt kort får jag 10/vecka gå till nåt av "all you can eat" buféerna och den vi var till idag är ENORM! Pizza, pasta, sallad, brownies, nudlar, thailändskt, europeiskt, allt!!! Helt galet.. + att jag har 900 "Falcon dollars" på mitt kort vilket betyder att jag kan gå till nästan vilken butik eller kafe/restaurang på campuset och köpa vad jag vill. Jag kommer inte att gå hungrig i a lla fall. Nu börjar det ävl så småningom bli lite mera födelsedags firande som står på schema. Fick världens finaste armband av mamma&pappa&hetti redan! Och line jag lovade bilder, here it comes! ;) hups krångel me nätet, men bilderna komemr snart I promise!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0