the first is always the first

Jag är en sådan person som i gott som alla lägen håller vad jag har lovat, så nu utför jag alltså mitt löfte om att börja blogga nu när jag skall åka iväg till USA. Det är nu mindre än 2 veckor till avfärd, 10 dagar mera exakt. Jag börjar ha nästan allt på klart, visum fixat, försäkringar på g, biljetterna bokade och accenten i skick (höhhö, eller så int).
Egentligen har jag inte så mycket att säga, ville bara få igång den här bloggen nu när jag ennu kommer ihåg. Som nästa på dagens schema blir det att packa min väska sen börjar det vara skepp ohoj med brudarna och destination Trosskär. Saturday perfection is what I'd call it.
Love, Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0