First semester as a freshman in college- CHECK!

Nu är jag alltså officiellt färdig med min första termin som freshman här vid BG. what?! har jag redan varit borta i 4 månader? Hur gick tiden så här snabbt? Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag sätter mig på flyget tillbaka över atlanten, helt galet!
Min sista (och första) tent gick nu som den gick, man får hoppas på det bästa. Inte kanske den mest idealiska tidpunkten att ha sitt slutprov i matte på en måndagskväll mellan klockan 8.15 och 10.15, men vi får nu se hurdana resultat som kommer.. Det känns helt udnerbart att vara färdig med allt redan, alla andra stressar över sina prov medan jag bara tränar, sover, börjar packa så småningom, lite julklapps shopping och liknande. Skönt!


Kommentarer
J A N I N A

men guuud va skoj! :D de e ju helt underbart!! :D ja vill å gå på collegeeeeee :D hu många år/semesters e de fö dej? :D

2011-12-14 @ 00:05:50
URL: http://yae.blogg.se/
erica

hihi de faktist megaskoj!! :D om ja går hela utbildnignen ti slut så e de 7 semesters kvar, dv 3 o ett halft år :)

2011-12-14 @ 16:26:36
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0