Last weekend in BG 2011!

Sista helgen här i Bowling Green för det här året börjar närma sig sitt slut! Det var en helt galet roligt helg. Det känns konstigt att tänka jag nästa helg kommer att befinna mig i vasa! Man märker att hela universitetet går på högvarv inför Finals week; biblioteket är uppe till 2 på natten, kaffe konsumeras i rasande fart, människor går och småmumlar för sig själv, det råder 24/7 quiet hours i alla residence halls, och det är faktiskt ganska tyst överallt. Så har the Oaks ordnat med "Midnight Breakfast", så det blir alltså frukost till middag ikväll för vår del. Efter morgondagens matte tent kommer allt att vara helt underbart, och så småningom måst jag väl börja packa också!


Kommentarer
line

alltså jag mås bara fråga att.... va har ni alla på er riktigt? =D såg bilder på fb o ni ser alla ut som små julgranar? hehe. Nån tradition där? eller senaste modet ;)

2011-12-12 @ 09:42:06
erica

hahaha mitt i prick vännen! det var ugly christmas sweater party som gällde (dvs man skulle ha på sig en ful julig tröja) men vi hittade inga billiga så vi gjorde våra själva hehe :D

2011-12-12 @ 19:05:20
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0