Paris

Jeeez, Erica har anlänt till Europa igen! Detroit flyget var 2 timmar försenat, men det gjorde nu inte så mycket eftersom jag endå bara sov hela väge och superduperduktiga pappa kollade upp alla alternatia flyg som måste bokas om så att jag skulle komma hem ennu ikväll. Så en 2 timmar senare än planerat borde jag alltså anlända till Vasa. Sitter nu utanför Gaten till flgyet som skall ta mig till Helsingfors, ojdå vi börjar visst boardignen nu! Jag minns ennu så bra hur jag satt för ca 4 månader sedan vid samma flygfält och skrev mitt blogginlägg om hur jag var på väg till USA, och nu komemr jag redan hem! Helt otroligt. Bien, Finlande j'arrive!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0