Racing Saturday

Idag var det sista dagen av tävlingarna. I försöken lyckades jag jättebra i 200 rygg, 2.05.5 och som 5a till A-final. Sedan gick hundringen mindre bra, totalfiasko egentligen, 53.8. Så var det lunch och nap-time och sedan iväg till bassängen igen. Finalpasset var tungt. Fast jag ville och försökte så räckte det bara inte till. Ryggen gick uselt, 4 sekudner sämre än i försöken, benen bara ville inte alls, och 100 fritt i C final vet jag nu inte neso m jag behöver säga något om... Och sista stafette har jag inte nes velat se min tid i. Nåja, nu är det i alla fall över, jag är jätte nöjd med min 200 rygg från morgonen. Vi kom just tillbaka, så skönt att ha hela söndagen ledigt. Det har också varit så roligt att få goodie-bags av föräldrarna 3 dagar i rad, alltid uppskattat :)
Tävlingarna gick nu inte alls så bra som jag hade hoppats och förväntat mig, men jag hade kul, och att de finns mågna saker man kan göra annorlunda sedan i februari till MAC!


Kommentarer
hetti

du ska va nöjd hödu 200 vu å spec 200 su gick ju jättebra! =)

2011-12-04 @ 07:43:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0