Relaxing Sunday and Recovery Monday

Coacherna gav oss mådnag morgon ledigt, skönt! Istället för att vakna lite före 6 så var det sovmorgon till 9 som inledde den här veckan, underbart! Eftermiddagsträningen var inte heller tuff, utan mera återhämtning, men kändes endå helt hemskt... Det har regnat hela dagen och varit äckligt väder, men nu plötsligt började det snöa! Lite julväder ?! Nej! Det är sån där äckligt snöoväder som bara yr och pyr överallt och man blir helt genomblöt av 2 sekudner utomhus. Nej nu sitter jag och myser i mommos sticka sockor och skall gör am ig en kopp varm choklad. Så printade jag just ut flygbiljetten till min hemresa, 1 VECKA och 4 dagar kvar tills jag kommer hem!!!!


Kommentarer
line

helt knäppt! kan int fatta det är så lite ;)

2011-12-06 @ 09:51:46
erica

de e helt löjligt lite! tänkt att snart ett halvår ha gått ren?!

2011-12-06 @ 21:14:46
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0