träning träning träning, aj! muskelvärk,?!

Eftersom mina finals var över redan på måndag har jag varit på alla träningar hittills + gymmat nu två dagar i rad, vilket resulterar i att jag känner mig smidig som en överviktig flodhäst, pigg som en hela-natten-cod-spelande högstadiekille och ständigt HUNGRIG som.. en simmare?!
Nåja, det börjar vara packat och klart nu, en kappsäck med mina resesaker till Florida, och en kappsäck till Vasa. Imorgon är det endå 2 tränignspass till som gäller, och lite småfixande med en massa olika saker. Sen kommer jag hem!


Kommentarer
Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 @ 23:12:23
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0