4 weeks left

nu är det söndagkväll igen, och en jätte kort skolvecka som väntar på mig. Det är skola endast mådnag och tisdag och sen är det Thanksgiving break! Skönt, skönt skönt!
Helgen var riktigt prima. Lördagens morgonträning var dock mycket tuffare än förväntat, det var inte någon recovery som gällde, utan vi bara forstatte som vanligt. Lördag eftermiddag hade jag också tid för ett bio besök, nyaste Twilight. Den var väl lite bättre än vad jag hade förväntat mig (hade inte förväntat mig alltför mycket...) men priset på biobiljetten var ju alldeles groteskt! löjligt billigt, 3 dollar!
Skön söndag som vanligt, sovmorgon, downtown lunch på Panera, lite matte, o sen bara relaxing. Perfekt söndag med andra ord!


Kommentarer
janina

nångång på våren tänker ja sen komma o hälsa på dit, bara så du vet :D

2011-11-22 @ 04:18:51
URL: http://yae.blogg.se/
erica

absolut! du e välkommen när som helst:) o ett returbesök till new jersey säger ju sig själv för min del :)

2011-11-22 @ 04:23:53
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0