.. and it's weekend!

Den här veckan har faktiskt gått ovanligt trögt, men nu är det äntligen fredag! Morgonträning, en lektion och sedan var det LEDIGT! Så kom dagens höjdpunkt, skype med kära Moona, som jag inte har pratat med sen augusti. Skulle ha behövts mååånga långa timmar mera samtalstid för att ta igen 4månaders prat... Men en bra början! Och definitivt dagförgyllare! Så hade vi en lite lättare eftermiddagsträning eftersom vi har tävlingar imorgon. SImningen kändes ovanligt bra med tanke på att kroppen känns som om jag ahr blivit överkörd av en lastbil (efter gårdagens gym), så vi får hoppas att det betyder att jag simmar snabbt imorgon! Nu skall jag och Haley fara på hockeymatch sen blir det troligtvis bara lite kvällschills och tidigt i säng.
Så blir det BG mot Eastern Michigan imorgon! :)
http://www.bgsufalcons.com/news/2011/11/4/WSWIM_1104115701.aspx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0