Happy Monday!

Idag var en av domdär dagarna som bara känns bra och roliga, och man är på bra humör helt enkelt. Trodde att morgonträningen skulle vara pain med tanke på att jag endast lyckades få ihop knappa 4 timmars sömn på natten, men det var relativt lätt träning, inget hårt egentligen. Så var vädret ganska sådär mysigt och varmt, och det kändes som om allt var bra helt enkelt! Så fortsatte det med en liten powernap och eftermiddagsträning. Och hjälp vilket pass! Jag hade nog inte förväntat mig något sådär hårt, men det gick ganska bra så int skall man väl klaga. det var faktiskt första gången jag simmade ett exakt likadant set som jag har gjort tidigare där hemma. Det var en ganska lång uppvärmning följt av en par uppvärmningsset, och sedan kom det första "main set" som var 40x50, 16 första på 45 och var 4 var fast, sedan följande 12 var 3 hårt och send off var 50, sedan 8 där varannan var hårt och 4 där alal var hårt. Efter dethär kom det ennu 2x (2x100 200 pace på 2min.) + dryland. Lite annorlunda "herkistely". Men imorgon får vi lite sovmorgon tackochlov, + att mian dagslektioner är inställda, + att jag har tid till massör imorgon, så tisdag kommer att bli en bra dag! Och så kom dessutom den huippu nyheten att jag fick helt überbra i mitt matteprov!!!! Perfekt! Hmm, klockan är inte ens halv 9 och jag överväger starkt att gå och sova....


Kommentarer
jari

Och vet du vad!! Vi simma sama nu på morgonen!!! Small world!!!

2011-11-29 @ 11:08:28
erica

hahah, janåmen nog är det ju small world i så fall! ;D

2011-11-29 @ 22:31:06
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0