sköna torsdagar

Det var en lite mera "recovery" inspirerad träning idag, ingen tung simning, och vi sprang hälften mindre än vad vi brukade. Gymmet var endå som vanligt, tufft. Men resten av dagen har hittills varit sköön! I början av denhär terminen hade jag så otroligt mycket jag hela tiden skulle göra, skolan, tärnignar, läxor, prov, hjälp! Men nu har jag en massa med "extra tid" till att int rikgit göra någonting?! Har bara varit på min lektion idag, varit klart mian study-tables hours, lunchat med Brittany och Bom, och för tillfället har jag hela 2 timmar på mej att bara ta de lungt före min nästa lektion. Imorgon är det som sagt Akron som gäller, börjar vara lite smått på gång! Först kommer vi att ha wake-up swim 7.15, sedan åker bussen iväg 11.am och tävlingarna börjar klockan 4. Så det är alltså morgondagens program. Skulle känna mig redo att simma 200 fritt på nytt pers... får se imorgon!


Kommentarer
peter

rennon kovaa alku, kuulostaa hyvältä, että ehdit vähän rentoutumaankin

2011-11-18 @ 07:49:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0