Thursday

Klockan är halv tio på kvällen och jag är äntligen tillbaka i mitt rum, har fått sätta mig ner och njuta av en kopp te och blåbärsbagel. Det har varit en otroligt lång dag idag, har hänt massor med skojiga saker! Först inlddes morgonen med att min väckarklocka inte ringde, så jag vaknade 10 minuter fören jag skulle var vid bassängen. Men jag hann i tid! Var inte alltför hårt simpass, men hela resten av veckan kändes i kroppen så helt bra. Sen var det springning och gym. Torsdagsgymmet är mitt absoluta favorit!
Sen var bar det iväg till lektion, efte detta var det starbucks jultema kaffe ; gingerbreadlatte som gällde, MUMS! Sedan hade jag bokat frissa tid till en frisörsalong down-town. Blev positivt överraskad gånger 10! Salongen var jätte, fin och fräsh, personalen jätte trevlig och proffsig, priserna löjlgit låga, mysigt. Sedan har jag tillbringat en stor dela av dagen vid studytables där jag desperat har försökt räkna matte. Med måttlig framgång. Eftermiddagen slutade med att jag ansökte om en tutor, så troligtvis börjar jag med det nästa vecka då, får se med hurdana resultat.. Så var det night-class igen, och efter detta var det träff med CEO, studentföreningen som jag är med i. Vi var en 6 stycken som åkte iväg till LifeFormations , ett företag ägt av en föreläsare här på universitetet. Företaget sysslar med "animatronics", de gestaltar allt från människor, djur , till vulkaner och byggnade, som sedan används i alla möjliga ställen bland annat i Disney world. Häftigt och otroligt facinerande!
http://www.lifeformations.com/
En lång torsdag med andra ord, men alltid roligt när det händer saker. Imorgon är det bara träning och en lektion på schemat, sedan på lördagen är det home meet mot eastern michigan!


Kommentarer
Jari

Låter som om det finns att göra!! Ha de bra!

2011-11-04 @ 08:30:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0