Falcons vs ball state

En busslast med trötta tjejer är påväg hem från ball State där vi hade en dual meet. Simmade hem min första seger för laget i 1000 frisim. Efter det loppet var det ett heat av 200 frisim, sen var det dags för mig att hoppa i bassängen igen och simma 100 rygg. Gick som förväntat inte sådär 100% super, men med tanke på omständigheterna kan jag väl inte klaga! Så var det Ennu 500frisim där jag inte simmade särskilt bra. Tur så va det Ennu 4x50m frisim kvar som vi vann! Överlag var det en jätte jämn tävling, men eftersom simning och simhopp är en kombinerad sport och vi inte har några dykare, så hav vi i princip iväg total segern till ball State i och med detta. Men en helt lyckad tävling endå, alla gjorde sitt bästa! :) faktumet att ball states simbassäng var grundare än Vasas barnbassäng gjorde ju inte simningen lättare precis. Nu har vi ca en timmes bussfärd kvar till BG., sen är det halloween firande som gäller!



Kommentarer
line

OJJ Grattis vännen till segern o allt annat! du kämpar på fint! snart är det jul! kan inte vänta! puss puss puss

2011-10-30 @ 12:18:14
erica

hihi tack <3 JA bara mindre än 2 månader sen ses vi!!! :)

2011-10-30 @ 14:51:36
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0