Falcons vs Bobcats

Första official "Dual meet" avklarat, mot Ohio univeristy. Slutade tyvärr i förlust, men en helt ok tävling var det endå. Följde samma mösnter som de tidigare tävlingarna, väldigt intensivt; bara ett heat av alla grenar och hela tävlingen var över på lite under 2 timmar. Jag inledde med 200 frisim. Var otroligt taggad och inställd på att vinna, så då gick de ju som de brukar gå; jag flyger iväg som en galning och dör totalt efter ca 125meter, men slutade som 3a i loppet endå på 1.55.21, så helt ok. Inledde på 55.1 . Sedan var det 500 fritt, där jag inte fick igång kroppen över huvudtaget, kändes osm om jag var ute och söndagsbadade. 5.14 var sluttiden, så 3 sekudner långsammare än förra helgen. Så hade jag ennu 4x100 frisim stafetten där vi kom 2a, jag simmade på 53,39. Efter tävlingen var det warm down och pizza-party och utdelning av goodie-bags som gällde. Efter åt for några av oss och kolla lite på hockeymatch och nu är det bara att strecha lite sen raka vägen i säng. Imorgon blir det BG mot Ball STate!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0