fall in BG

Sakta men säkert måste man väl börja inse att hösten kommer hit till Bowling Green också. Löven börjar bli gula, röda, bruna, guld och så vidare, temperaturen klättrar småingom neråt och långbyxorna åker på. + en plötslig dunderförkylning attackerade mig, så jag känner mig som en halvkokt potatis med huvudvärk... Perfekt timing nu till helgen! Vi har Stubbs Relay meet imorgon, vi skall simma olika stafetter mot Toledo, Akron och Youngstow. Jag skall simma 100, 200 och 500 fritt, får se vad det blir till.. Sedan är det Alumni-meet på lördag (efter en timmes gym och 1 timme simning, med andra ord inte världens mest seriösa tävling). Så är det ju dessutom Homecoming nu i helgen! Inte att förglömma ; grattis än en gång kära mamma! + 5 dagar kvar till H&P


Kommentarer
hetti

nicee.. sköna bilder du hittar på mej! ur vacker höst bild dendär första! oioioi 4 dagar kvar!!!

2011-10-14 @ 08:27:32
erica

haha javet o ja sätter dessutom upp bara dom snällaste... :) javet 4 dagar hetti!!!!

2011-10-14 @ 14:37:58
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0