intressant..

Morgonens träning földjes av en näringsterapeut och hans föreläsning som var av mycket .. intressant natur.. Exempel på ypperligt mellanmål,;hälsosamt och passande för idrottare var b.la jordnöts-sylt smörgås. Hmm. Sportdrycker istället för vatten, jordnötssmör är en galant proteinkälla, javisst idrottare kan äta efterrätter dagligen.... osv. Nåja nog hade han många bra saker också, men lite annrolunda syn på näringslära än vad jag är van med...
Oktobervärmen fortsätter, skönt som bara vad! Har inte hunnit med så mycket annat idag än simning och skola, en sväng till meijer. Otroligt lång dag, men hjälp det är redan torsdag imorgon! Det ordnas en Job Expo här på campouset, dit det kommer representanter från massor med olika företag för att söka studeranden för alternativt jobb elelr så kallade "Internships", motsvarar praktik. B.la en representant för Disneyworld Florida och Kalifornien kommer att komma.. Bara så ni vet.
Vår första tävling börjar närma sig, nu inkommande fredag. Egentligen räknas det inte som en riktigt tävling, eftersom vi abra tävlar mot varandra. Vi är indeladei Orange vs Brown (skolans färger), jag tror jag var Orange. För min del blir det 50 och 100 rygg samt 400 fritt, jag e jätte taggad!


Kommentarer
J A N I N A

alltså usch för jordnötssmör! de e så eklit! :D tacka vet ja vanlit smör ;D

2011-10-07 @ 22:24:47
URL: http://yae.blogg.se/
erica

jaanå! helt galet.... hjälp

2011-10-08 @ 04:26:12
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0