pure happiness

Rena lyckan, halleluja och amen! Världens bästa återförening! Har plötsligt en hettiplupp och en pappa som står på parkeringen vid Holiday Express hotel i Bowling Green. Helt galet, tänk bara 2 månader! Och så ser dom så på pricken lika ut som om jag skulel ha sett dom vrje dag, men ändå så olika som om jag inte skulle ha sett dom på en evighet! Och finska och svenska och engleska bara flyter ihop i ett litet lull... Kändes som julafton blandat med födelsedag blandat med ge allmänt presenter åt erica när de började tömma sina väskor och dela ut knäckebröd, ruispalat, salmiak, candy king, jenkki ..... HJälp jag är helt enkelt i himlen! Känns så otroligt overkligt att jag lever mitt helt nya liv här i BG, med endast nya människpor, platser och saker och så plötsligt från ingenstans står mina favoriter från finland mitt i allt det nya. Två väldigt trötta resenärer (vem är inte trött efter 20 timmars resa i sträck?!) Blev en sbann visit till mitt rum och till the Rec center, men så var det redan dags för dem att fara och sova (klockan e 4 finländsk tid, så jag anatr väl att det är helt ok...) men jag vill ju att dom ska vara med MEJ!!! HAHA nåja, imorgon fortsätter vi där vi lämande idag. Nu sitter jag som bäst och njuter av en rågbrödsmacka och lite lösgodis som kära mommo hade sänt med. Härlgt.


Kommentarer
line

no gav väl hetti en kram till dej från mej????????

2011-10-19 @ 21:09:33
erica

jaaaaaaa jag fick en riktigt bamsekram, och du kommer att fa en likadan tillbaka, jag lovar! :)

2011-10-20 @ 18:20:05
JANINA

vitsi va kuul :DD !!

2011-10-20 @ 19:34:02
URL: http://yae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0