sköna dagar

Helgerna här är så roliga! Lördagsmorgonträningen var ganska tuff, helt slut i kroppen. Men faktumet att det var veckans sista träning gjorde det mycket lättare.. Direkt efter träningen var det dags för "Team Pictures", kommer så småningom att komma upp på skolans hemsida. Kändes väldigt skolfoto-aktigt.
Äntligen när allt var klart stack några hungriga tjejer och kilalr iväg till Panera och åt lunch, mumsigt! Sen kom jag, Allie och Bom på den brilijanta idén att åka iväg till Toledo mall och shoppa! Jag var i himmelen, hittade allt och lite till, och ennu lite mera.. Är nu b.la stolta bäraren av narciso rodriguez essence, aaaah! Alla butiker var så härliga och annorlunda, i sephora blev jag assisterad som värsta prinsessan; fick kvällens make-up fixad gratis, parfym tips och komplimanger, erbjudanden, tips .... Victorias secret butiksbiträdena använde mitt förnamn när de pratade med mig, assisterade mig till de stora, rosa, lyxiga provrummen där det fanns en liten knapp där det stod "service" på, så när jag tryckte på den tog det exakt 3 sekunder fören nån knackade på dörren och sade "erica, how can I help you"?. Nice. Fyndade 50 dollars skor på megarea för 9 dollar, inte illa... Nåja, lördagen var underbar! Vi var dock så upptagna med att shoppa så vi glömde bort att man kanske borde äta något också i mellan åt, så blodsockernivån för 3 trötta shoppare var inte precis på topp när vi åkte hem. Men problemet löstes med hjälp av botemedlet; middag!
Det är så konstigt här på campuset nu när det är fall break, INGEN är här! Man är van med att det kryllar av männikor överallt, men nu är det som sagt simmarna, jefu spelarna, hockeykillarna och några få till som är är..
Lördagskvällen fortsatte med födelsedagsfirande, Haley 19! Rolig kväll. Stötte dock på ett lite oväntat djur utanför vårt hus när vi var på väg ut. En LIVSLEVANDE SKUNK! Försökte ta en bild, men i rädsla av att blir skunkpruttsprutad på vågade jag inte gå så nära... Idag är det en såndär skön, trög sönsdag. Skall nu bege mig iväg till Emilys hus för att sola lite och njuta av livet.. (checka in choklad fotbollarna, NAM! och skunkbilden är av lite bristfällig kvalitet jah vet, men EN SKUNK!!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0