Stubbs relays

Nyss hemkommen från Stubbs relay meet. Enbart olika stafetter simmades och allt var över på ca 2 timmar, så väldigt intensivt igen. Toledo, Akron, BG och Yongstown var deltagarna. Resultaten för min del lämnade en hel del rum för förbättring... Kände i och för sig redna på morgonen i kroppen att allt itne riktigt var på topp, med förkylning och allt. Men man måste ju alltid försöka, ge upp, vad är det? Det var en rolig tävling, vi hade besök av BG's maskotar Freddie&Frida, samt några gubabr som gick omkring och kastade gratis t-shortor till publiken (som nu inte var världens största, men i ala fall existerande). I 800free style stafetten öppnade jag åt vårt lag på blygsamma 1.57.4, så det motsvarar väl en tid på kort bana i stil med 2.11. Sedan var det dags för 5x500 stafetten där jag simamde andra sträckan på 5.15 (ca 4.35), sedan var det 4x100 fritt ennu som gick så dåligt så tiden inte nämns offentligt tyvärr.. Nåja, det var kul i alla fall och det är ju huvudsaken!
En rolig tradition som simlagets föräldrar uppehåller är att efter varje tävling ge en liten "goodie-bag" till simmarna. Så det var kul att få en liten presentpåse när man traskar ut ur omklädningsrummet. Lite smått och gott, nötter, ett armband, lotion och sånt. Nu blir det välförtjänad middag sen troligtvis någon basketboll grej på kvällen vet inte riktigt vad det är? Tyvärr hade jag inte tid att ta bilder denna gång, men skall försöka uppdatera lite mera aktivt på den fronten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0