back to basics

Så började vardagen igen, 7.30 morgonträning. Hade förväntat mig nån sorts tappo-treeni men hade ovanligt lätt pass, medley betonat i bassängen, sedan en halvtimmes lenkki plus en timmes gym. Så var det raka vägen till lektion som gällde och snabb lunch och starbucks så att jag skulle orka släpa mig till Study-tables där jag tillbringade ca 3 timamr med att försöka förminska mitt aldrig sinande läxberg. Lyckades till en viss del. Så hade jag en timme Michael Jackson matte, så var det middag och nu är jag så kaputt att jag skulle kunna kasta mig i säng, klockan e halv 9 hmmm...
Men 6a.m work-out tomorrow så de är väl kanske inte en alltför dum idé?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0