Football Saturday

Äntnligen helg, hallelujah! Fredagen var ganska tuff, morgronträning, skola, det firades "constitution day" här så det var fullt med folk överallt, tal, uppklädda människor med portföljer, kampanjer etc... Så träffade vi våra nya recruits, denna helg har vi en tjej från florida som bor med mej och Allie. Eftermiddags träningen var den värsta träningen hittills, jag dog en död i kvadrat. Så gott som allt var under vatten, full speed och 10-15sekunder vila. Hemskt.
Efter detta gick jag och träffade vår "athletic trainer" för mina ben och fick domen "absolut noll tolerans för springning i åtminstone en vecka, + isning av benen varje dag åtminstone en gång". Blä, jag hatar det här! Nåmen hellre får jag benen i skick nu än att ha dem förstörda för hela säsongen.
Idag hade vi gym+simning, massor med roliga stafetter i slutet. SÅ var de dags för hela laget och recruits för team-brunch. Efter detta skyndade vi oss tillbaka till våra rum för ett snabbt klädombyte och så bar det iväg till BGSU football game! Denna match slutade tyvärr i förlust, men det var kul endå! Så stack de flesta av oss iväg till Panera för lunch. Där träffade vi några av skolans basketball players och deras recruit. Deras långt över 2 meter långa coach kom fram och introducerade sig till mig, och det här var en av de få gångerna i mitt liv när jag har känt mig kort! Nåja, nu är vi back at the doorms, får se vad vi hittar på. Mot kvällen åker vi ala iväg till Petras hus där vi blir bjudna på middag och tårta, sen fortsätter vi alla simmare till någon av de "upper-class mens" hus för lite team-activity troligtvis. Lite bilder--! 


Kommentarer
peter

Its raining and windy over here. Unfair...:)

2011-09-19 @ 18:24:46
erica

hehe, well to your comfort today its raining aswell. But it's still 23 degrees so :)

2011-09-19 @ 19:29:47
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0