HATA APPLE!

(pool lyx från igårkväll)
Fick äntligen igår en ny ihpoe rakt från kalifornien. Efter att ha synkroniserat den nya telefonen med itunes, cykalt till verizon butiken och aktiverat telefonen är jag äntligen redo att börja mina textningsorgier, MEN NEJ!!!!!  EN NY TELEFON OCH ÄNNU SAMMA PROBLEM JAG ÄR SÅ AAAARG!!!!
nåja, har varit en ganska tuff dag, sköna morgon tränignar (eller så skönt som de nu kan vara kl 6) med bara drills, teknik ,filmning av tekniker och liknande. Halvsov genom lektionerna, lunchade, så var det dags för kvällsträningen ganska tufft pass med 2 timmar simning, rygg och fritt betonat för min del och massor med undervattengrejjer, högt tempo och lite vila som földjes av ca 20 mintuer dry-land, mest magmuskler (six-pack snart kanske?)
Så masade jag mig iväg till mattelektionen, efter en timme är jag, trött, hungrig, jag fryser och har ont i hela kroppen + att det regnar. Mötte upp med Haley och Carmen för middag vid the Corillion. HAr lev tså hälsosamt hela veckan, men nu denna regniga onsdag satt det helt perfekt med en peanutbutter-cheeskake bit som efterrätt, mums!
Nu skippar jag allt vad läxor heter, skall slänga mig ner i soffan och kolla "Breakfast at Tiffany's". Love Audrey!


Kommentarer
Peter

Hej. Min gamla E90 for i tusan bitar i går, men nå problem:)

Nu är det Åland och SFI-Stockholm som gäller.

2011-09-16 @ 10:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0