I got tha swagga!

Hjälp vad dagen har gått snabbt! Morgonträning, frukost, lite läxläsning sedan bar det iväg till Business byggnaden där jag skulle jobba på ett grupparbete med några andra från min kurs. vi sitter i hallen och plötsligt kommer bara en gubbe framhoppande med 4 enorma perhe-pizza kartonger "Heey students, hope you wan't some pizza", slänger pizzan på bordet och sticker iväg. Jahapp och nu vet vi varför amerikanerna är feta.. Så borde jag ha skivit klart min uppsats efter detta, men de blev skype med kära mommo&moppa istället, tusen gånger bättre måste jag säga! Så rolgit att se er igen! Så hade jag lite hemlängtan efter att ha sagt hejdå till dem, så jag tröståt lite nötter och for till starbucks följd av matte lektion. Har min första tent redan på måndag, hjälp!
Efter matten var jag påväg till "The Oaks" för middag, när tre mörka tjejjer skannar mig från topp till tå och den ena utbrister "Yeeah I love your swagga" och just då kommer resten av simmartjejjerna och några basebollkillar, och alla börjar asflabba. Det är ungefär de mörkas bästa komplimang, något i stil med "diggar din stiil, you got it on" haha, trodde att man bara hörde det där uttrycket i Akons låtar men nej var fel.. visste inte att mina svart-vita H&M inköpta harembyxor var så speciella...
Har en pain-in-the-ass öroninflamation på gång, inte så bra kombo med simning...
Så fick jag äntligen sänt iväg min iphone på reparation, men komemr odck att vara utan telefon nu i ca en vecka, så tyvärr blir det inte så mycket bilduppdateringar.. Försöker uttrycka mig bildligt i text istället (höhö)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0