och dagarna bara går?!

Hjälp nu har nästan hela måndagen farit igen, vet inte vart dagarna bara flyger iväg? Vaknade av att det ösregnade, men det är ju alltså BG,Ohio, så detta betydde alltså att solsken och shortsväder efter 12tiden. Kändes otroligt skönt att få börja veckan med sovmorgon, och eftermiddagsträningen gick helt ok. Första gången sen jag kom hit som vi ahde ett lite mera "kelaus setti". Huvud-serien var 2x (4x300 send off 3.40 målet var att hålla 1.10 farts hundringar, föjt av en 600 fast.) Var och shoppade i helgen, hjälp varför har jag aldrig köpt underkläder från Victoria's secret förut, de är ju himmelsriket helt enkelt?! Hade dock en mindre insident med mitt visa electron kort, fungerar inte i låg-pris butiker och jag kunde inte ta ut pengar fårn automat heller, men i de dyarer butiekrna så valde de som tur(eller kanske int?!) att fungera. Nåväl, nu är det esse skrivningen som gäller, sedan säger jag gonatt!


Kommentarer
Peter

Här är det redan tisdag. Pepparkakshus?

2011-09-27 @ 10:02:14
erica

pepparkakshus? va? hahaha

2011-09-28 @ 04:39:38
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0