Överraskad!

Hjälp vilken överraskning det var igår kväll när jag var nere i laundry room och satte kläder i tumlaren, så börjar jag prata med en kille som är på samma uppdrag som jag. Komemr fram att jag är från Finland, och direkt kommer kommetaren "wooow, so do you like the Dudesons? Nån vet faktist nånting om lilla Finland?! Och kunskaperna bara fortsätter att flöda "soo, do you like Finnish music, HIM, the 69 Eyes and stuff like that"? Jag var nästan paralyserad av häpnad...
Hmm, behöver tydligen sponsorer för alla min tävlingar för denna säsong, någon som anmäler sitt intresse? Funraising for the Falcon swimteam, score points with your favorite falcon (er favorit skulle ju då i detta fall givetvis vara jag) Mera info om någon är intresserad,( rör sig om småa summor), intresseanmälnignar tas mycket gärna emot!
Roligt att finland känns igen av.. .dessa människor?!


Kommentarer
peter

Jag

2011-09-29 @ 13:40:45
erica

hih. tack <3

2011-09-29 @ 20:07:15
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0