19 days?!

WHAT? räknade ut att jag har 19 dagar kvar här in the States?! Ja fattar bara int hu de går såhär snabbt?? Idag var en av domdä mera "busy" dagarn igen, nog för att onsdagar alltid är... Eftermiddagsträningen trodde jag att jag skulle dö, det var en av dedär dagarna när man hoppar i vattnet och allt bara känns fel. Men det vara bara att "push through" och göra sitt bästa endå. Vi hade stationer som huvudset; så jag började med chords och chutes, 2x 15 sec sprint med båda två så hårt man bara kan och så långt man bara kan. Så av med chutes, och ha ennu på gummibandet och sprint till andra ändan så snabbt man kan (också 2 gånger igenom), så 50 easy + 75 all out form the blocks. Och så hela den grejen 2 gånger. Så var det en mera "recovery station", med 4x100 free @ 1.15, 4x50 single arm fly @50 och 4x100 kick with snorkel @2. Så var det sista stationen på powerracks, 6x sprint med resistance shirts på @ 40sec. Så var det 50 easy, 3x sprint kick all out, 3x sprint swim all out, följt av 4x25 under water all out at 35. Huh. Överlevde...

Helgen kommer att vara fullt upp den med, på lördag är det student-athlete banquet, så det blir att klä upp sig då med andra ord.. Sedan på söndag har vi vår end of the year swim banquet med laget, föräldrar , fans och supportrar haha.. Så på söndagskvällen är det dags för alla student-athletes talent-show, mera info kommer senare.... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0