Live Strong!

Last official team practice of the year; check!
Last class of my freshman year at college; check!
On my way to student-athlete end-of-the-year picnic
WEEKEND!


NU är vi verkligen inne på slutspurten! Kan inte förstå att mitt första år här i college snart är förbi, och jag är hemma i Vasa efter lite över en vecka... Nu har jag bara ett galet veckoslut framför mig, en liten tent-vecka (heh), och så har jag tänkt börja packa ihop lite grejer idag redan så att man inte måste göra allt på en gång... Så är det att check-out from Kreicher Darrow 4th floor, och flytta tillfälligt till Oak HArbour med roomi Al-pal, sedan är det check in @ Detroit Airport och hem! What?! Nu redan? Japp!


Kommentarer
Annalena

Välkommen hem☀

2012-04-27 @ 23:33:50
hetti

JEEEEEE!

2012-04-28 @ 00:23:19
erica

jeeee!!!!!!!!!!!!! ;)

2012-04-28 @ 19:57:50
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0