Incheckad

Resan gick riktigt bra, kändes relativt kort. En liten insident med knarkhunden och US customs inträffade dock, de trodde att jag hade kaviar i mitt handbaggage. Det visade sig vara lite lakrits inhandlat på Amsterdams flygfält. Nåja, det var inga problem , tog upp en extra 10 minuter bara, jag var ju redan framme så. På flygfältet väntade Allie på mig, det var kärt återseende. SÅ körde vi iväg till BG, kändes otroligt skönt att vara tillbaka faktiskt, jag hade nästan hunnit glömma hur supertrevliga och hjärtliga alla människor är här! Jag checkade in till mitt och Allies doorm room okej, vi fixade och grejade i nån timme så for vi en sväng till några av de äldre tjejjernas hus där jag hade ennu mera saker! Det var superhärligt att träffa dem igen också! SÅ hann vi träffa 3 av de nya tjejjerna som skall börja i vårt lag också, de kom med oss, Brittany, Jen och några andra til Ziggys för en happy reunion dinner. Så var klockan kväll renn och en ganska trött erica crashade i Kreicher Darrow. En lång, men huippu dag! 
 
Nu har det blivit dags för move-in day för all nya Freshmen, kommer att vara total kaos här på campus idag när flera tusen skall flytta in. Skönt att hadet undanstökat redan! Nu skall jag ge mig iväg och gymma med Jen och Edawg, kanske man tar en liten tripp till simhallen också(?) Det kommer att bli en galet rolig helg, that's one thing for sure! Kommer bilder och mera uppdateringar senare, xx
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0