JAAAAAh!

Oj oj today was my lucky day! Världens bästa finaste roligaste syster Henrietta Nieminen har bokat biljetter till ett besök! Oktober får lov att komma snabbt! Det kommer att bli gaaaalet roligt! Jag är så glad! Vi kommer att ha det så trång och mysigt här hos mig och Allie under den tiden, kul kommer det att vara det är ett som är säkert! 
 
Annars har dagen gått snabbt som vanligt, det blev en sovmorgon, så var det lektioner följt av lite solning, lite besök till vår nya trainer som hjälpte mig lite med mina valpsjukeben, så bar det iväg till simning och gym (där jag lyckades repa min lårmuskel på något konstigt sätt, men vi får hoppas att det blir bra tills imorgon). 
 
Det känns så skönt att vara tillbaka, man känner sig så som hemma  och bekväm på ett så annat sätt än förra året. Men endå är det intresant hur jag så gott som dagligen upptäcker nya platser och ställen här bara i lilla BG. Idag när jag var till Sally vår trainer, trodde jag att hon var i vårt "athletic trainer room", där jag förr har varit, som finns på samma ställe där vi har idrottarnas gym. Det är ett helt super ställe, med allt inom sportmedicin som bara kan tänkas, och alla världens nya grejer och apparater. Men efter att ha väntat där på henne i 10minuter skickar jag och frågar var hon är, och så tydligen har vi ett likadant ställe vid Stroh center! Helt galet.
 
Annat kul för dagen, fick reda på att 3OH3 och Cobra Starships skall komma och spela hit i September, JAY! Okej, verkligen inte några av mian favoritband, men för endast 20 dollar hade jag nog tänkt investera i en biljett..
 
Peace out, nu är det natten som gäller! Vi har compliance möte imorgon 7.am, hmm blir allt för få timmar sömn nu.... Nå, sova gör jag när jag är pensionär! :)
 
systerattack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0