Live it, Love it

Första veckan har bara flygit förbi, och jag har njutit och haft kul så gott som varenda sekund! Torsdagskvällen var helt galen, fredagen rolig, skola, träning och sedan blev det BBQ på kvällen. Idag firar vi Allies födelsedag som bäst, vi har tillbringat hela dagen vid The Quarry, ett heelt underbart ställe som jag inte förstår varför jag inte har varit vid tidigare! Det är en större sjö, riktigt här i BG, 5 dollar inträde och där finns det strand, beachvolleyplaner, grillar, kiosk, små rutchbanor och bryggor mitt ute i sjön där man kan ligga och steka, och massor med dykare som scuba-divar omkring och kollar på ett flygplan som finns på bottnen. Min hudfärg påminner för tilfället högst antagligen väldigt stark ketchup... Nå blir väl sådär snyggt gyllenbrunt hoppeligen i något skede... Igår hann jag ennu med födelsedagsmiddag, sedan och kolla på BG soccer team som har sin första match för säsongen, så var det fortsatt födelsedagsfirandet efter det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0