Mitt-i-veckan

Fjärilteknik imorse, vi körde på likadant som hittills, endast driller och teknik och riktigt i slutet var det 12x25 @30.  Efter skolan var det treatment som gällde, stretchningar, övningar, rörelser samt stem(typ små elektriska stötar som slappnar av musklerna) och isning. Kändes lite bättre efteråt så hoppas att jag så småningom kan börja springa igen. Det som jag hatar mest av allt är när jag inte kan gå fullt ut på träningarna, det är den värsta känslan som finns när man vet vad man kan, och vad man vill, och vad man måste göra för att bli bättre men man måste lära känna sin kropp och veta när det är påriktigt något som inte är som det ska och när man kan köra på fast det tar lite (eller mycket) ont.. 
 
Efter treatment blev det en trip till the quarry igen med Jen och Brittany(ja, jag har fått frågor om jag gör något annat än solar här... hoppas att inte alla tycker att jag bara solar haha..) Det var i princip bara vi på hela området, och några gamlingar som tydligen hänger där 24/7 och steker, dricker lite öl och käkar chips.. och förstås tanten som är en av ägarna som åker runtomkring i sin lilla golfbil med sina 3 goldenretrivrar.. Ser supergulligt/dumt ut, men en mysig liten tant som har ett av de bredaste leenden jag har sett... Så när magarna började kurra för mycket for vi till the oaks och mumsade i oss jordgubbar i stora lass. Så hade BG killarna match mot Michigan State så for jag,Haley, Jen och Audrey och hejade på dem. Slutade 2-1 till Michigan tyvärr, men det var en ganska spännande match trots förlust! Vi har några riktigt duktiga freshmen med i laget så jag tror att det blir en bra säsong för dem! 
 
Jag är grymt taggad för vår säsong, och att börja träna riktigt ordetnligt så småningom! Jag har på känn att det kommer att gå bra ... Nä stryk det. Jag vet att de kommer att gå bra för vi har ett sånt awesome gäng! 
vi fick våra swimming apperal idag, snygga måste jag säga.. 
 
Nu sitter jag i datorloungen och försöker uträtta något vettigt, går lite si så där... Men ett blogginlägg har jag ju i alla fall fått till så det är väl inte fy skam! ;) 


Kommentarer
hetti

har du fått nå tips va man kan göra för stretchningar som hjälper valpsjukan?

Svar: Jo massor! Jag kan posta ett program!
ericanieminen.blogg.se

2012-08-30 @ 14:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0