ps!

Glömde nästan! Hade tänkt spara dessa nyheter som en överaskning men.... Steph som är från Ann Arbour hade redan förra året sagt att vi måste åka upp alla sophmores till Mihicgan för att kolla på en fotbollsmatch där,och nu har hennes pappa bokat biljetter till oss alla till UNIVERSITY OF MICHIGANS HOMECOMING MATCH!!!!! Stadion kommer att vara smockfull! Och det är ingen liten stadion, utan 117 000 människor rymms dit, och ja, fullsatt som sagt. Helt otroligt! And wait for it, det bästa kommer ennu... Matchen är 13 oktober, det vill säga.. HETTI KOMMER OCKSÅ, JEPP en biljett väntar på lillen med!!! Jag är såååå taggad för det här, helt lätt en av årets höjdpunkter! Det kan inte bli mera amerikanskt än så här.. So lil sis be prepered for something epic! <3 (ursäkta mitt språk, känns som om jag blandar ihop svensk-engelsk och fransk grammatik till en enda geggamoja, men jag hoppas att det går att förstå poängen i alla fall..)



Kommentarer
Coach Kallio

Just just, int e jag nå avundsjuk int.... :P

Svar: ja tänkte jari på dig när ja skrev det här inlägget... ;D
ericanieminen.blogg.se

2012-08-28 @ 10:49:08
hetti

AAAAAAAH ja e så excited!!!!! haha jari!

2012-08-28 @ 16:49:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0