Stand up magician

Det blev ett långt freestyle teknik pass i vattnet idag, 2 timmar endast driller och teknik. Helt skönt att få börja på det här sättet så man inte med en gång slängs in i allt. Skolan har nämligen redan tagit hand om den uppgiften åt mig... Löpningen efter simpasset gick aaalldeles förfärligt, jag sprang som en haltande älg runt hela campuset och mina ben bara skrek åt mig att sluta. Dum och envis som jag är så fortsatte jag förstås till slutet av löprundan, så gymmet efteråt kändes ju förstås alldeles underbart. det blir pakko-lepo från löpning och allt sådant nu ett bra tag för mig framöver, när det tar ont att ta fart från väggarna i bassängen är det inte ett bra tecken. Jag skall på treatment med vår trainer imorgon så hoppas det hjälper lite.
Skoldagen gick långsamt,långsamt, standardavvikelsen och medianerna hade lite svårt att fånga mitt intresse. Entreprenörklassen var förstås rolig som alltid hittils) okej alltid är kanske en överdrift med tanke på att jag har haft ämnet 3 gånger...)

Så har jag bara hunnit göra massor med franskaläxor hela kvällen, sedan for jag och steph till the Union för att kolla på Michael Kent, en stand up comedian magician. Det var riktigt sevärt, kul kombination med stand up komik och lite magi. Hade förväntat mig lite mera magi tricks, men han gjorde upp för allt det i humorväg så det gjorde inte så mycket. På slutet fick han till en hel del häftiga grejer så vi alla fick gå därifrån med nöjda miner. Nu blir det natten, fjärilteknik står på morgondagensschma! Annat kul idag, jag köpte biljetten till Cobra Starship's och 3OH3! konserten, jaij!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0