Back from the dead

Ja nu har jag haft ett långt uppehåll igen, jag ursäktar. Skall försöka briefa så gott jag kommer ihåg den senaste veckan! 
 
Jag ble jätte sjuk över thanksgiving lovet, hela resten av ledigheten låg jag i halvkoma och kunde inte simma, tappade rösten, och varje gång jag svalde kändes det som en spiksamling trillade ner i min hals. Nå, fick medicin sen när jag kom tillbaka till BG, synd bara att man måste vara sjuk. Jag missade mycket träningar, lördag och söndag gjorde jag ingenting, så på tisdag och onsdag var jag bara 30min lätt på crossfit maskinen. Så onsdag var det väldigt lätt simning för mig, för första gången igen. Så torsdag simmade jag hela träningen igen, men med låg intensitet. Så hände faktiskt något som förvånade oss allihopa; vi hade hela fredagen ledig! Wow. Underbart. Nå, lördag morgon var jag back in action, inledde med stentufft Insanity pass, så hade vi ett långt all-out set (Ca 55 minuter allt som allt där allt var för fullt). Kunde inte ha valt bättre dag att komma tillbaka hah. Nå, men med tanke på omständigheterna simmade jag ganska bra! 
 
Kan verkligen inte förstå att det är december redan! Det har varit en så otroligt mild och fin höst, och idag sprang vi utomhus i bara shorts o t-shorta, den här veckan ahr det varit 15,16 grader båda dagarna, och helgen var lika fin! Jag ahr hört rykten att det är nästan 40 grader kallare där hemma.. 
 
Vi är verkligen inne på slutspurten nu, alla sista uppgifter skall inlämnas och skrivas, och så tentveckan är redan nästa vecka! Jag är så ready to be done med den här terminen, har varit ganska tufft. Nå, om 10 dagar är jag hemma! Skall bara försöka fixa till mig några A:n först ;)
 
 


Kommentarer
annalena

Dramatisk rubrik!!! Vi har countdown hemma i väntan på dej...... 9 dagar kvar.

Svar: haha! tackar för kommentaren! :)
ericanieminen.blogg.se

2012-12-05 @ 14:20:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0