busy busy busy

apua! galet intensiv vecka! idag har jag bara farit rakt fran traning till skola, lektion,lektion,lektion,lektion,traning, oaks, study tables, biblan, och ska snart ennu pa study session for min food nutrition class. Ja, valdigt intressant onsdag med nadra ord. Sa har min monday och tuesay sett ut ocksa. Men Efter morgondagens prov blir det bara relaxing som galler, jag far fara pa massage, sedan bara ledigt hela resten av dagen=underbart!
Sa smaningom borjar vi ocksa latta pa traningsmangden. Idag on the pm workout hade vi 3x200 broken som our main set, med our lazer fastskins. (skriver halft pa engelska because the computer doesn't have the essential letters). Simmade tydligen riktigt bra tider trots att jag kande mig ganska sluggage... Can't complain! Now, a final study sprint and then goodnight!


Kommentarer
line

hahah vilket knäppt inlägg :D vet int varför men jag skratta!!!! puss

2012-02-09 @ 12:15:51
erica

hahaha, ja ja e väl lite knäpp så då kommer de knäppa inlägg, o mera komma skall heheh.. puss!

2012-02-10 @ 04:43:14
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0