day zero

Dagen har gått ovanligt snabbt med tanke på vad lit vi har gjort. Det börjades med frulle på hotellet, sedan iväg till simhallen där vi simmade i ca en timme. SÅ var det tillbaka till hotellet, några timmar av relaxing och göra ingenting, så var det iväg till simhallen igen som gällde. Börjar så småningom kännas som det skall i vattnet, nåh imorgon får vi se! Så dagens höjdpunkt var definitivt att äntligen få shavea mina ben 5 månaders benhårighet, och nu äntligen, allt hår skall bort! Vi fick order om att shavea ryggar och nackhår och allt vad osm bara går. Jag valde att inte gå hela den extrema vägen (jag gillar mitt rygghår), men armarna fick sig en trim (hjälp jag fryser, tur att jag ahr med mommos stickasockor). Så var det ennu en överraskning som väntade på oss efter middagen, nämligen alla föräldrar hade en liten present till laget; vi fick en urfin väska med våra namn och BGSu swimming ingraverat i, och den var fylld med en massa små roliga saker, halsdukar, halsband, myslipatukkan och sånt , thank you parents!

Som jag lovade; här är länken till Live-streaming av tävlingarna; http://mac-sports.com/Schools/Akron/LiveStreaming.aspx
Här är en länk till BG:s story om MAC's http://www.bgsufalcons.com/news/2012/2/22/WSWIM_0222124038.aspx, kommer också att twittras live från tävlingarna.
LET'S GO FALCONS!
(tack hetti fö världens snyggaste collage)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0