love the weekends

Den här veckan gick precis så snabbt som jag ahde förväntat mig att den skulle. Igår efter träningarna msåte vi prova våra nya speedo lazers, för mig tog det en dryga 40 minuter allt som allt att få den av och på, och Mike tyckte att jag nästan skulle kunna ta en storlek mindre.. NEJ TACK! På kvällen for vi alla och kikade på The Vow, OJ va den va bra, rekommenderas! Sen idag morse efter morgonträningen hade vi fått in några av de nya speedo fastskin 3 dräkterna, så halva laget skulle prova deras (min hade inte kommit ennu, tack gode gud för det hjälp jag behöver metnalt förbereda mig några dagar före jag börjar pressa mig in i det korvskinnet) Känns som om 2009 kommer att uppreapas igen helt och hållet... De stackrnarna som provade dräkten fick pressa på i åtminstone 15-45 minuter var, med hjälp av minst 2-3 andra hanskklädda personer. Skillnaden med den nya dräkten är att den i princip är helt fast i ryggen, så när man sätter på den måste man ha båda "axelremmarn" på ena sidan, och sedan ha någon att dra den ena axelremmen över huvudet. PAINFUL!

Efter hela speedoproceduren lämande vi vid the rec och gjorde några team-posters för Mac's. Så vid 12 tiden var allt klart, så stack några av oss iväg till Levi's commons för lite shopping. SÅ har vi i princip bara åkt runt och uträttat små ärenden hela dagen, så blev det en snabb middag vid the oaks. Nu ska ja straxt ge mig iväg med edawg, aggie och em vi ska fara o kolla på modeshow, got to love the weekends!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0