and back again

Tyvärr blev det inga superhuippu resultat från Buffalo, men coahcerna sade att bra prestationer med tanke på var i säsongen vi är träningsmässigt. Men det var kul att tävla igen, det blir ännu 2 hemma tävlingar nu inkommande helg, sedan är det bara några veckor kvar till MAC's. Söndagen har varit skön, så som alla söndagar här för det mesta är. Traditionella Panera lunchen, piercing till Laina, for och simmade lite, study tables, middag, for vi och spelade lite piano (finns massor med små music rooms nere på första våningen. vi hittade en mystisk orgel/piano från något suspekt årtionde som hade ett "magic chord" ,cooolt haha)..  Har också hunnit kolla halva filmen "Roman holiday" med absoluta favoriten Audrey Hepburn, svartvita filmer är så underbara!
Blev nu inte så lång uppdatering som jag hade planerat, men försöker med lite mera bilder istället;


Kommentarer
line

7 km baklängesskidande (satan i gatan kändes det som) men jag är stolt. haha. pontus undra om jag ska skida vasaloppet eller "kvinnovasaloppet" nångång? Jag svarade: när erica är tillbaka.. nångång.. i framtiden.. då kan VI tänka på saken ;) visst? pusuja

2012-01-23 @ 22:12:25
erica

ojoj line ABSOLUT! då kör vi vasaloppet, kvinnovasaloppet o allt som bara hittas DEAL! puss

2012-01-24 @ 19:00:40
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0