Spring semester

Andra terminen som freshman at BGSU har officiellt inletts idag. Jag har helt jätteroliga kurser i den här terminen, började måndagen med morgonträning, microeconomics, fortsatte med mumsig lunch och starbucks, så var det dags för franska, följt av yoga och rakt till eftermiddagsträningen. Mike sade att "we're not doing anything hard, just som decending stuff". Hmmm. Det rådde lite delade åsikter om den kommentaren. Men fick en ganska bra backstroke träning för idag endå, tvåhundringar, hundringar och femtior med typ ingen vila och hårt, så ganska bra tider. Min yogakurs verkar helt awesome! Kommer att hjälpa simningen också ganska mycket har jag på känn, med breahtcontroll, rörlighet, inre muskler, flexibilitet osv.. I like it! Franska kursen verkar också riktigt lovande, läraren är en nätt liten fransyska vars engelskakunskaper är ganska begränsade, så det är bara francais som gäller!

Det känns så skönt att inte ha några nigh-classes, jag har plötsligt alla kvällar lediga och en massa tid?! LJUVLIGT! Denna termin verkar lovande... OCH 44 DAGAR till MAC's! It's getting closer....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0