and ready for tomorrow

Känslan när man hoppar i vattnet på bana 8 i B-finalen, och vet att man har 400 meter för fullt att simma framför sig, och kroppen känns som en blandning mellan icke-flytande flodhäst/guppande flytväst efter första två dragen... Känslan när man kommer i mål lååååångt efter resten av heatet (ca 10 sekunder?!). Känslan när jag och Brittan gör ögonkontakt efter båda våra smått misslyckade finalsim och brister ut i hysteriskt gapskratt som inte går att stoppa.. Det är en ganska sorlig/rolig känsla.. Nåja inte var det väl så farligt , lämande knappa 2 sekunder från mi morgontid, det var endå min näst bästa lång bane tid nånsin fast det kändes så hemskt.. Med tanke på omständigheterna så var det väl helt ok endå. Nu är det bara att ladda upp inför min favoritgren, 200 fritt!

Vi var och åt middag vid en urmysig restaurang, som tydligen är en kedja runt om i hela landet; Olive Garden. Unlimited salad, soup and breadsticks för 10 dollar, inte illa! Nu är magen mätt och jag är redo att pass out, bonne nuit!
btw, jag vann en fresbee imorse eftersom jag vann mitt prelim heat haha. Ganska random.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0