recruit weekend

Hungergames filmen var faktiskt över mina förväntnignar! Med tanke på hur mycket jag faktiskt gillade boken så är jag förvånad över hur pass bra jobb dom gjorde med filmen. Givetvis kan ju filmer aldrig bli lika bra som böckerna, men kanske med tanke på att jag redan hade en sådan inställning när jag for och såg filmen så blev jag väldigt positivt överraskad!

Lördagen var riktigt prima. Veckans första riktigt bra träning fick jag till med, först gym och sedan en par timmars simning. Vi är uppdelade i ganska olika grupper för tillfället; jag, szekely, waller och alexa tränar inför Purdue tävlingarna som är nästa vecka med Mike, och resten av laget är i off-season springtraining med Petra. Alla de andra tjejjerna som är påväg till Purdue försöker få sina "Olympic Trials Cut" tider, så de re-taper igen (alltså simmar ganska lite och inte så hårt, de förösker alltså toppa igen), men jag har nu inte riktigt några tidern jag försöker så Mike har nu bara kicked my ass nu hela tiden, jag simmar ca dubbelt av va de andra gör + i gymmet har jag ännu lika hårda träningar. Så tävlingarna kan bli ganska intresanta med andra ord, har nu inte alltför höga förväntnignar men blir en sueprbra erfarenhet riktigt toppklasstävlingar kommer att bli häftigt att se, plus att med tanke på hur jättebra lördagens träningar gick måste jag väl säga att mina presationsförväntnignar steg ganska mycket igen.. I'll keep you updated.

Så resten av lördagen umgicks vi med laget, brunchade, bowlade och annat skoj! Lyckad helg med andra ord, nu rä det bara sunday funday kvar av the week-end!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0