so close now!

Känns som om allt är SÅ nära nu! Leaving for Purdue imorgon! Finals week in 5 weeks! Leaving for Finland in about 6 weeks! WHAT?! Hjälp det är ju så snart! Jag har saknat alla så mycket och det blir så kul att se alla igen! Men ändå så är det så galet hur alla mina simmare ha blivi som min "extra-familj" här, och hur otrolgit mycket jag kommer att sakna dom över sommaren..

Den korta sommaren i BG är tydligen över nu.. Temperaturdropp fårn 28 plus till plötsligt -2 i morse.. USH! fram me läderjackon igen.. Nåja, det är nu upp i behagliga 10 igen så det är väl helt acceptablet..
Carmen har nyligen blivit nailart och manikyrproffs så jag ha hitta några fina mästerverk som hon får lov att fixa åt mig... Lovar bilder när/ifall de blir verklighet..

OCH PURDUE IMORGON!! Börjar vara taggad! 400 fritt på torsdag, 200 på fredag och 100 rygg på lördag, JAH!


Kommentarer
Hetti

Snaart e du hemma igen!!! Lycka till i tävlingarna! We will be watching ! If it's possible.....?

2012-03-28 @ 06:59:26
janina

vitsi va de ha gått snabbt, helt galet!! :D

2012-04-16 @ 02:11:39
URL: http://yae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0