Finals started

Första tenten, check! Food nutrition gick väl helt okej (tror/hoppas jag...) Vi hade en kul, ganska tuff träing imorse med resistance-chords, har inte simmat med dem på ett tag. VÄdret har varit hetl underbart, 30 grader och sol, men en skön vind som gör att man kan vara ute endå. Multitaskade genom att sola och plugga ekonomi samtidigt, varför inte? Så upptäckte jag hur alldeles fenomenalt underbart det känns att springa 10 kilometers lenkki i gassande solsken och utan vatten. Har kännt mig bättre. Har haft bättre idéer också.. Nåja, blev brun i alla fall! ;)
Nu är det helt jätte tyst och tomt här i the dorms! Massor har redan gett sig av och tagit sommarlov, men några av oss lyckliga är ennu kvar här med prov kvar att skriva.. Nå, finland; mindre än en vecka och så kommer jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0