Freshman year, DONE!

Otroligt! Nu är jag officiellt klar med mitt första år av college, kommer aldrig mera att vara en Freshie, utan nu är det Sophmore som gäller nästa höst! De senaste dagarna (eller egentligen hela veckan), har varit helt galna. Altting började med att en galen värmebölja nådde BG, det har varit svettigt, kvavt, varmt, soligt, åtminstone 30 grader varje dag. PLUS att Kreicher Darrow 4th floor var jag nu har bott det här året är en av de få byggnaderna på hela campus utan air condition.... Hari nte blivit mågna timmars sömn på grund av mindre och större svettattacker... Men nu har jag skrivit alla mina tenter, packat ihop ALLT mitt stuff (och ja, det var MYCKET mera saker än vad jag någonsin kunde ha gissat att jag ägde...) Förstår inte hur jag och Allie fick allt att rymmas i vårt lilla pytterum?! Men check-out gick väldigt smooth, och kappsäcken gick fast genom att Allie satt på den och jag ryckte och slet för fulla krafter, men den gick fast som sagt, det är ju huvudsaken... Nu är jag i Port Clinton hos Allie, med hennes syster och kompis och skall tillbringa helgen här. Kvällens planer består av middag på Nagoya (en japansk restaurang som alla tydligen är helt obsessed med) och troligtvis bio. Det blev inte ett så jätte långt hejdå till BG för vi kör tillbaka för att träna imorgon, men några hejdån måste jag i alla fall säga, blev nästan en tår eller två.. Nåmen, otroligt skönt att säga det här; sommarlooov! Den här känsaln som jag har nu är underbar, man får äntligen bara koppla av och ta det lungt, ha en skön helg, och sen sätta sig på planet och komma hem! Det skall bli så underbart att se alla igen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0