Glada Vappen!

Blev inget vappen firande för min del iår, (är inte riktigt en amerikansk tradition), men jag tror att alla ni där hemma firade för min del också ! Igårkväll var det midnight-breakfast @ the oaks som gällde. Kändes som halva campuset vallfärdade dit för att få sina pankakor, french toast sticks och tater tots.. Mums frukost är lätt dagens bästa måltid, och vad kan vara bättre än frukost som kvällsmål? Svar; inget!

Idag blev det en skön sovmorgon, följt av lenkki i solskenet. Hann plugga lite microeconomics och så var det dags för träning. Så har jag nu kommit igång med packnignen ordentligt, halva min garderob är redan tömd. Rummet har sett sina bättre dagar... Nåja, tur att jag och Allie inte är de mest organiserade och städigaste personerna... Eftermiddagen och kvällen spenderade jag, Haley och Allie vid the Oaks där vi käkade och pluggade haha. Okej vi pluggade nog mera än vad vi käkade, men varför inte stanna där efter middagen när man får gratis kaffekopp efter kaffekopp?


Kommentarer
line

alltså du har ju värsta matbloggen... blir snål på allt möjligt nu. pancakes naaaaaaammmmmammmamamamamamamamamamamma

2012-05-01 @ 23:14:20
erica

hahahahm det är mitt mål min vän ;D

2012-05-03 @ 03:47:08
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0