Classes and movies

Träningen rullar på som vanligt igen, så var det sista skoldagen före lovet. Blev VÄLDIGT POSITIVT ÖVERRASKAD när jag fick tillbaka mitt statistik prov, 89/100! Det här var det provet som jag hade lite problem med... 10 minuter kvar av skrivtiden och min dator krashar med hela excel dokumentet där jag har skrivit alla mina uträkningar, formler och svar.. ingenting sparas.. Men tydligen gick det att få bra vitsord endå! ;)

Det har varit en så fin dag idag, 15 grader och sol, kan inte vara bättre höst än såhär! Efter lite isbad med Jen hade vi tänkt gå till the oaks för att käka middag efter en hel dags fasta, men tydligen stängde precis vartendaste matställe på campus redan klockan 5 för att det är thanksgiving break. Vråldumt! Nå, som tur finsn det alltid Panera!

Efter middag for vi alla sophmores på bio, det var dags att spana in nyaste twilight filmen, och den var så otoligt DÅLIG! Totalusel jag förstår inte hur folk kan tycka att det är den bästa filmen i serien, vi satt och skrattade oss igenom hela rullen! Nå, nu har man sett den i alla fall.... SÅ när vi kom tillbaka till våra dorms bestämde vi oss för att lotta ut våra secret santa's för i år, fick en bra en i år , skall se vad jag hittar på för roligheter åt henne....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0