Indian summer vol II

Ja inte trodde jag att den dagen skulle komma i mitten av november när man får dra på sig shorts och kortärmat för helgen igen! This is like summer in Finland! Och nu skojar jag inte! Har njutit av varenda sekund av denhär oväntade, men oj så välkommna värmeböljan volym II! 
 
Den här veckan har det tränats hårt, har varit ganska förkyld men det börjar vara på bättrings vägen som tur. Helgen var lugn och skön, en riktigt långhelg eftersom vi inte har någon skola imorgon p.ga veterans day! Jag har hunnit med biobesök, fro-yo, filmkväll, minskat mitt läxberg, massiva mängder kaffe, solskenspromenader, samlat in mat till de fattiga, massage, och liknande skojigheter... 
 
Synd att jag inte har fått vara hemma och fira pappa-dagen, men tacka vet man dagens teknologi med viber, så ett samtal till världens bästa pappa gick det endå att fixa till! Nu snabbt och sova så det kan bli nästa vecka, för nästa vecka åker vi nämligen iväg till Chicago!!!!!!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0